Dags att vässa pennorna.

Jag börjar skolan den 23e augusti. Det är tänkt att jag ska läsa in några ämnen
så att jag eventuellt kan söka vidare på Universitet/Högskola sedan.
Jag satt och försökte plugga lite matte förut. Det var ångestframkallande.
Men även väldigt roligt. Jag jublade när jag kom ihåg hur man gjorde
och jag stampade hårt i golvet när jag inte mindes ett skit.
Andreas hejade på mig utifrån vardagsrummet.
Han kommer få jobba hårt dessa månader som kommer.

Jag ska gå på upprop. Och jag har inte ens köpt ett nytt fint pennskrin.



"Went to school and I was very nervous
No one knew me
No one knew me

Hello teacher
Tell me what's my lesson
Look right through me
Look right through me"

Gary Jules - Mad World

Kommentarer
Postat av: elin

Det är kalender som gäller, pennskrin är sååå ute. Du måste ha en ny fin kalender som du kan klottra i hela tiden!

2010-08-03 @ 06:50:06
URL: http://piixi.blogspot.com
Postat av: Lina

iiiih, spännande! jag börjar också på måndag! Lycka till, till oss båda :)

2010-08-21 @ 15:05:08
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Lobster

Allt du behöver är en fyrfärgad penna, block och kalender :P

2010-08-25 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0