Spendera

Nu ska jag, trots att tanken är att jag ska försöka spara ÄNNU MER PENGAR,
åka till Örebro för lite shopping. Vill ha massor av nya fina höstkläder!
Det roliga är bara att jag typ aldrig har något tillfälle att ha de på mig.
Ty jag jobbar med jord, vatten, äckliga slaskhinkar med ruttnande växtdelar
och annat mysigt. Fast jag är inte mycket för arbetskläder. Känner att de
kväver ens personlighet lite. Enda gången jag gillar att se ut som alla andra
är när vi är klädda i matchställ. Det var jag igår. Då vann vi med 5-0.
Bra jobbat tjejer! Vi har fått hjälp av U-laget och hade tre avbytare därifrån.
Kanonduktiga tjejer alla tre! Bäst att börja jobba lite hårdare så att man
inte riskerar att bytas ut mot yngre förmågor. Jag är ju liksom näst äldst i laget!


Vi är inte bara bäst på plan. Vi är också BÄST PÅ FEST!

Kommentarer
Postat av: Lina

iiiih! jag vill också shoppa!!

2009-09-30 @ 22:09:32
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Marlene

Kul att du uppdaterar så ofta numera :) Vi måste planera in en tripp hit till sthlm, för din del ;) kanske my och ida vill hänga på med!

2009-09-30 @ 23:39:18
Postat av: Sara

Grattis till vinsten!

2009-10-01 @ 20:24:25
URL: http://saranorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0