Brist på lediga helger

Träning, träning. Jag har ingen kondition
när jag borde ha som mest av den varan.
Är bara tre matcher kvar nu (på två veckor).
Sedan, SEDAN, hade jag tänkt börja bli lite
social emellanåt. Åka till många olika platser.
Några kandidater är Stockholm, Mjölby,
Uppsala, Jönköping, Skara, Oslo.

Annars är det ju inte så fruktansvärt lätt
att hinna med att fara iväg någonstans.
Jobbar 2 av 3 lördagar och spelar match
i princip varje söndag. Har arbetsdagar
mellan 9-18 vardagar utom onsdagar då
jag faktiskt är HELT LEDIG (Precis som du Lina!)
Fast det är klart, då måste man ju hinna
göra allt det där tråkiga som att städa
och tvätta. Betala räkningar och sortera
viktiga papper. För att inte tala om att
man ju måste sova lite länge på morgonen!

Men ja, om man räknar med att kunna åka
iväg till någon av städerna var tredje helg
så borde jag ju hunnit träffa folket innan...
januari är slut!

Kommentarer
Postat av: Lina

jippieeejo! då kan vi leka varje onsdag! :D

2009-09-25 @ 23:06:11
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är jobbigt när man vill så mycket, men har så lite tid. Man får glädjas åt de gånger man träffas!

2009-09-26 @ 13:20:51
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0