Vilda svin

Här om kvällen när jag skulle åka
hem till Yxtorp efter ett fotbollsmöte
så höll jag på att dö.
Eller ja kunde ha dött. Eller jag kunde
ha fått ont i alla fall. Det sprang nämligen
ut tre vildsvin på vägen så att jag precis
hann stanna bilen innan det sa smack!
Jag tycker vildsvin är fascinerande.
Vilda grisar liksom!!
Skönt bara att man inte åkte cykel
eller så. Man vill inte stöta på dem
och vara oskyddad. Slår vad om att
dom skulle äta upp mig!




Nu ska jag ner till Ida H och försöka
göra kvällen lite roligare för oss båda.
Blidde ingen fest som det var planerat.
Barnvakt är en knepig grej att ordna ibland.
Men det ska bli en kul kväll i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0