Jag och David

Nu mina vänner är sista matchen för säsongen avklarad.
Vi vann med 4-3, vilket gjorde att vi kom 3a. Bra ändå tycker jag.
Och tack till Ronja som räddade mig genom att göra mål i
bokstavligt talat sista minuten. Annars hade allt varit mitt fel,
ty jag brände en straff! Nu har jag något gemensamt med stora
fotbollsspelare
som t.ex. Beckham. Missad straff.

Världens bästa Therese var här i helgen.
Vi gjorde inte något jättespeciellt. Drack vin och pratade med varandra.
Det var riktigt, riktigt härligt. Älskar alltid att träffa henne.
Man får alltid så bra samtal med henne. Lite på djupet. Lite mer
fokuserat än vad man kanske vänjer sig vid annars.

I och med att fotbollssäsongen nu är slut är jag fri att vara social
på ett lite mer regelbundet plan. Fast jag kommer sakna matcherna!
Nu får kanske helgerna fyllas lite mer av umgänge och fest!

BJUD MIG!! :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh, kul att det gick bra för er!



Du är bäst darling! <3

2009-10-06 @ 20:58:05
URL: http://ladykiller.blogg.se/
Postat av: Frida

GLÖM DE!

2009-10-06 @ 23:00:35
Postat av: Marlene

Kom till stockholmo och hälsa på! Vi måste kolla nån helg som passar :)



Du glömde nämna en annan STOR fotbollsspelare, moi. ;P För jag har också bränt en straff denna säsong, dock på träningsmatch, men det var lika jobbigt för det :P Om det blir som jag tror, så har jag chans att bränna en till på söndag.. hoho.

2009-10-06 @ 23:12:32
Postat av: Lina

du är stjärtligt o hjärtligt välkommen! alltid! ta gärna med sötpojken din också! :D

2009-10-08 @ 19:50:41
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0