hum

Nu har jag bokat tandläkartid. Om en vecka i Katrineholm.
Då blir jag tusenlappen fattigare. Mysigt.
Imorgon är det jobb, jobb och jobb som väntar igen.
Försöker motivera mig själv till att fortsätta försöka
vara duktig och trevlig. Personligen så tycker jag att
folk som låter/ser/är griniga är totalt inkompetenta
som butikspersonal. Därför låter jag alltid överdrivet
trevlig istället. Något som min lillasyster alltid börjar
skratta åt. Hon står inte ut med min försäljar-röst.



Mitt trevligaste jag










Och föresten, jag vet vart jag inte är välkommen.
Därför rörde inte inlägget dig.
Trodde inte att du läste min blogg
i och med att jag var så oviktig.
Okej?


Kommentarer
Postat av: Therese

Mohahaha! Och på gymnasiet mobbade du mig för min telefonröst:P

2009-10-08 @ 11:54:28
URL: http://ladykiller.blogg.se/
Postat av: Lina

vill du ha nån hjälp?

vill du kika runt lite..?

hojta till om du undrar över något.

kommer det i vatten snart?



hahhaaa, man har sina standardgrejor. saknar dig! vi borde ju tamesjutton ta och leka någon onsdag! åka och shoppa någonstans kanske? (eeeöhm, nu tänker jag visst ganska långt fram i framtiden ty just nu har jag inga pengar) Men som ovan skrivet: Saknar dig! Kan inte du ge mig din adress?

2009-10-08 @ 19:46:47
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0