Torsk och blommor

Maten hos Ida var god. Gammal hederlig mat
i form av torsk i dillsås med potatis är välbehövligt
när man bara ätit frukost, bakelse samt godis
tidigare under dagen.

Vi pratade mycket som vanligt.
Det är så kul att vi har börjat umgås igen.
Vi var bästisar på låg och mellanstadiet.
Ni vet sådär så att man typ lekte JÄMT!
Och vi konstarerade igår att vi var otroligt
lättroade när vi var små. Samt en smula psycho.
Vi brukade t.ex. samla sniglar i spöregn,
leka att vi var föräldralösa barn och "låtsas"
sy kläder så att vi kunde sälja dem och få mat.
Sen brukade vi skicka kärleksbrev till Christian,
vår stora kärlek på den tiden.
Kärleksbreven brukade vi fixa genom att
klippa ut bokstäver ur tidningar och limma ihop
så att han inte skulle kunna se vem det var ifrån. (Psycho!)
Sen att vi typ syndes från hans fönster när vi smög
och la brevet i hans brevlåda, det tänkte vi inte
så mycket på.




Här fyller jag 7 år och har mitt första "disco".
Christian gav mig blommor! ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

"Kärleksbreven brukade vi fixa genom att

klippa ut bokstäver ur tidningar och limma ihop

så att han inte skulle kunna se vem det var ifrån" HAHAHAHA.



är det jag med pottfrillan?

2009-10-25 @ 11:18:27
URL: http://saranorden.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag sa ju att vi var lite lustiga haha! Ja Sara, det är du med pottrillan :)

2009-10-25 @ 11:43:13
Postat av: Lina

hihi, gamla bästisar är underbart :) Och vilken underbar bild!

2009-10-25 @ 17:21:21
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: My

Haha, sött!

2009-10-25 @ 20:10:04
URL: http://metrobloggen.se/absolutmy
Postat av: Marlene

Haha, vad roligt att påminnas om gamla tider ;) Listigt det där med breven :) hehe. Visst är det jag som är med på kortet också? Tror jag har sett det hos dig förut.

2009-10-25 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0