Linköping

Har spenderat hela denna dag i Linköping tillsammans med lillasyster Sara.
Skjutsade henne så hon fick besöka en skola hon är intresserad av. En tur
som startade kvart över sju på morgonen. Vårt varmvatten ville nämligen inte
fungera. Så jag for in till Katrineholm och lånade mammas och Stickans dusch
medan Sara gjorde sig iordning. Nu är dock varmvattnet fixat igen så att jag kan
duscha de ca 10minuter som vår varmvattenberedare tillåter. Yes!

Tack vare att jag var tvungen att fördriva tiden då Sara var på skolan så handlade
jag alldeles för mycket saker idag. Dessutom ville ju även syster kolla lite på stan.
LITE motsvarade ca 5 timmar. Men det var mycket trevligt tycker jag. Åt bakad potatis,
shoppade och pratade en hel del. Inte så ofta man träffar henne längre ju.

Köpte dessutom en svart enkel klänning till min mor som ska ut och åka Ålandsfärja
denna helg. Hon beklagade sig över att hon inte visste vad hon skulle ha på sig.
Så jag ville göra henne lite glad. Och jag troooor att hon kommer våga använda den :)
Hon var mycket fin i den tillsammans med lite annat smått och gott vi hittade i deras lägenhet.
Men att hitta något till någon över 50år som denna ska kunna ha om man vill se lite
lagom snygg ut på en ålandstur, det var inte så jäkla lätt.
Jag kommer säkert klä mig som en 20åring när jag är 50. Vägra bli gammal! ^^


Kommentarer
Postat av: Marlene

haha, jag vägrar också bli gammal. :) Förresten, jag kommer hem i påsk, hoppas vi kan ses nåt! Kramar

2009-04-01 @ 16:56:58
URL: http://marlenemaria.blogg.se/
Postat av: Lina

haha toker!



yes! fortsätt såhär flitigt med bloggen! jag stormtrivs! :)

2009-04-01 @ 23:52:18
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoho sicken fin bild:P

2009-04-02 @ 20:07:15
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0