tandkrämsrester


Jag städar badrumsskåpet. Det är inte riktigt mysigt.
Jag hatar att jag alltid, alltid känner att jag måste städa på min lediga dag.
Annars känner jag mig oduglig. Måste minst tvätta, diska och städa något
av rummen för att känna att min dag inte bara slösats bort. Antar att det är bra.
Egentligen.

Har hängt tvätt utomhus för första gången i år. Älskar doften av nytvättade kläder.
Särskillt om den har hängt utomhus. Fast allra helst ska det vara sommardoft.
Sommar, sommar, sommaaaar! Det är dans i folkets park.
Nä det är inte sommar än. Men jag längtar dit. Verkar svårt bara att få till semestern.
Andreas har alltid samma veckor varje sommar. Men en själv som jobbar i en
liten butik så måste visst vara betydligt mer flexibel. Och att sen folk har barn som
måste vara hemma från dagmammor och grejer, det gör det hela så spännande.
Undrar om jag kommer få ha någon semester alls tillsammans med Andreas i år.
Tänker INTE ha delad semester i år.

Gjorde lite vår i ett par utomhuskrukor förut. Men det var ju fortfarande fasttjälad ljung
och enar kvar i dem. Fick springa ut och in med en vattenkanna hett, hett vatten och
hälla ut det i krukorna för att sedan kunna fixa lite pensér och påskliljor i.
Jag SKA ha lite vår.



Suck. Lina, mitt bloggande går sädär, om man säger så.
Kramar

Dessutom så trodde jag att jag typ som vanligt råkat radera detta inlägg
innan det var klart. Därför kommer det nu istället för i onsdags haha! ^^







http://www.youtube.com/watch?v=WZkFYfCor2o&feature=related

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har också sånna där redskapskorgar (eller vad man ska kalla dom?) i butiken =)



Gissar på att dom är billigare hos mig ;P

2009-03-31 @ 22:47:01
URL: http://ferraribil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0