Du ska va president

Har precis kikat på fotbollen tillsammans med Andreas och Matte.
Det var mycket trevligt. Även fast det blev 0-0. Imorgon är det min
egen tur att spela. Hoppas det går bättre än förra gången. Jag börjar
bli sladdrig och har dålig kondition verkar det som. Vinterblekheten gör
att jag inte direkt känner mig sexigare. Tänk om man kunde ha haft kvar
sin spinkiga mage som man hade innan man slutade vara tonåring.
Men nu handlade det om fotboll. Jag ska ta ut alla mina aggressioner på
motståndarna. Som vanligt. Älskar egentligen att spela fotboll.
Jobbigt, svettigt och man får vara otrevlig.
Yeah!

Innan fotbollen satt vi en timme i mörker. Endast levande ljus.
Jag föreslog kurragömma men vi spelade kort istället när vi insåg att vår
lilla stuga inte erbjuder så stora möjligheter till bra gömställen. Jag ägde
för övrigt på att spela kort. President heeela tiden ^^. 
 
Matte har blivit ett stående inslag i våra helgfiranden. Han är ungefär
som Andreas särbo. Jag kanske bara är en täckmantel? Hum...
Nej jag tror att han älskar mig på ett annat sätt än vad han älskar Matte.
Han säger ju så iaf :)

/Special K



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag såg Thåström i fredags :). Han var lika spattig som vanligt:P. Och körde just, du ska va president :)

2009-03-29 @ 22:37:38
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0