trevligt

.


Här om dagen hade vi ett litet samarbete med
Iitala outletten som finns här i Vingåker.
Vi hade likadant förra året. Dom lämnnar in
lite fina fat och skålar, och så fixar vi, eller ja:
Jag lite blommor i dessa.
Rolig reklam, fast kanske inte jättelönsamt..
Förutom för mig! Ty jag (samt min chef) fick som
tack för hjälpen ett silvrigt fat från Alvar Alto. 
FINT! Det är ett sånt där som jag har gjort en 
hög dekoration i. Trevlig julklapp till mig tyckte jag.


   
                           

För övrigt lyssnar jag på Melissa Horn. Bra musik!
Dessutom är det nu bara 5dagar kvar tills jag far till fjälls!

Lycka!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad duktig du är :) Jättefina dekorationer! Hoppas du får det toppenbra i fjällen, så får vi höras när du kommer hem. Borde ses då tycker jag :) Kramar!

2009-12-19 @ 00:15:11
Postat av: Lina

fina dekorationer! och Melissa är uuunderbar.

2009-12-19 @ 18:15:49
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0