I HATE YOU!!

Ghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Vet ni att jag avskyr, fullständigt hatar att förlora en fotbollsmatch?
I alla fall när man spelat så jävla pissigt som jag gjorde igår.
Officiellt min sämsta match denna säsong. Jag får ont, ont, ont i
hela kroppen och blir så besviiiiiiken!
Jag hoppas att jag aldrig behöver flytta för då måste jag söka mig
till ett nytt fotbollslag. Eller ja, jag kan inet flytta till städer där det finns
lag som vi någon gång i min fotbollshistoria har spelat mot. Anledning?
Jo jag känner ett sånt djupt avsky mot alla andra fotbollsspelare som
inte tillhör mitt lag. Jag verkligen gillar inte motståndatlag. Och jag tänker
aldrig försöka gilla PERSONERNA i ett motståndatlag heller. Inte fan kan
de vara vettiga och trevliga personer som mosar ner en och svär åt en?
(och som jag mosar ner och svär åt)
Jag är en väldigt hatisk person. I alla fall idag.

Nu, jobbet. Jag som känner för att bara lida idag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha inte visste jag att du kände så mot alla motståndare! Saknar dig!

2008-09-06 @ 12:10:49
URL: http://gunnsans.blogg.se/
Postat av: Frida

sv; jovisst är det så... inte fasen är man glad när man har förlorat, inte om man har spelat dåligt iaf...! har man gjort sitt bästa så kan man iaf försöka vara nöjd med det...! för några år sen var jag på dåligt humör två dagar efter att vi hade förlorat en match, men har mognat en hel del sen dess o är bara förbannad 5 minuter! o bitter några timmar sen har det gått över...! =P haha, jadu, jag vet faktiskt inte... inte för att jag höll låda så mycket sista tiden direkt... hur tycker du det känns nu, när Janne har slutat? hur är stämningen? =)

2008-09-06 @ 22:55:45
URL: http://gunnsans.blogg.se/
Postat av: Surikaten

Det gör mig så nöjd att se dig skriva det här! Älskar människor som är nästan lika tävlingsinriktade som jag. Hat för alla! Vi måste hata mer!

2008-09-27 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0