Magknip

Min mage har gjort ont i perioder sedan i går eftermiddag.
Det är lite lätt påfrestande. Börjar fundera på akut
blödande magsår... eeeeller så kan det ju kanske vara
stress och prestationsångest. Jomenvisst min far ska
gifta sig på lördag. För tredje gången. Och ja just det, igår
(IGÅR!!) beställde han brudbukett, corsage, brudbåge och
två bordsdekorationer. Kuuuuuul. Särskillt som min far är
typ, petnoga. Och kommer med EGNA önskemål och idéer.
Vilket ju är kul visserligen. Men kanske inte fullt lika kul när
man ska fixa allt på fyra dagar och får beställningen via telefon. 

Men men, jag är ju så jäkla kreativ så något ska vi väll kunna
hitta på som är droppformat, i vitt, lite blått och någon form av
grå-lila-gammel-rosa-aktig färg som man fått förklarat på telefon,
ej innehåller rosor eller nejlikor, gärna har orkidéeklockor i sig
samt innehåller stora blommor. Ehh detta är min fars önskemål.

Jag själv har nu idag köpt: Vit Hortensia, lila allium, stålbär och ställt undan en orkidé.
Bild kommer väll ligga här sen också. Antar att det liksom är NÅGRA florister som läser denna blogg :P
Och nu blev hela inlägget väldigt florist-präglat.

Egentligen handlade det om min stackars mage. AJ :(
Nu ska jag sätta mig och ha ångest över att ingen fixat någon bröllopspresent än heller.
Wiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Naw stackare! Men jag tror hela blomsterensamblen kommer bli kanonfin!

2008-11-06 @ 19:06:47
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0