Kräftkalas!

Nejmen så sitter man här hemma i lilla stugan och är själv.
Andreas har farit in till Örebro för att träffa lumparpojkar och
antagligen förtära alkohol i lite mer än måttliga mängder.
Men det är lungt, dels har jag match imorgon och dels övergav
jag honom igår kväll. Visserligen intog jag inte lite mer än
måttligt med alkohol, utan jag intog otroligt omåttliga mängder
kräftor! KRÄFTOR, KRÄFTOR, KRÄFTOR!!

Tror att jag åt ca 21 st. Har jag sagt att jag älskar kräftor?
Önskar bara att jag kunde lära känna någon som fiskade
svenska kräftor och bara ville skänka dem till mig.
Bara för att jag är så söt eller något. Ty svenska kräftor brukar
ändå vara bäst. Då vet man att man får hyffsat stora klor på
alla med.. och kanske några honor med roooom... mmmm.
Dregel, dregel. Som sagt, har jag sagt att jag älskar kräftor?
Denna helg var det mamma och Stickan som bjöd.
Men nästa helg ska jag på större kräftskiva med ungdommar
så att säga. Det blir trevligt det. Och GOTT!



Kommentarer
Postat av: Therese

Buhu jag har inte ätit en endaste lite kräfta än! Skaaandal!

2008-08-10 @ 11:35:25
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0