Permanent lilja

Jag känner mig lite sugen på att göra en tatuering.
Finns så jättefina blommönster man kan göra
vid revbenen och ner mot höften.
Men jag är rädd för nålar och permanenta grejer.
Men titta kan man ju göra. Tycker denna är så snygg!

































Vad tycker ni?



Andreas är iväg och tittar på en bil nu ikväll.
Antagligen kommer han hem med den.
Lite fattigare, men lite bekvämare.
Hans egen gick ju sönder så att den inte går att
starta längre. Går inte att lägga i backen ordentligt,
vilket på saab innebär att man inte kan vrida om
tändningslåset. Så han har fått ha Farfar Leifs bil till jobbet.
Tur att en pensionär inte har saker dom MÅSTE göra om dagarna.
Eller ja, tur att Leif är snäll.

Nu står fiskpinnar och potatis med remuladsås på menyn!
Fantasifullt!

Kommentarer
Postat av: Lina

ooh, jättefin tatuering ju! gör den, gör den! :) Leif är snällast. Ta hand om dig.

2010-02-04 @ 22:13:39
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ja den var jättefin! Men jag skulle nog göra en betydligt mindre :)Så man kan dölja den om man vill.

2010-02-05 @ 19:50:25
Postat av: Anonym

Nån som vet hur mycket den kostar ungefär? Mvh Åsa

2012-03-12 @ 11:23:04
Postat av: anneli (anaztasia)

den där är min dröm att få göra de är så jäkla snyggt



va kosta det, gjorde du den ? :)

mvh anneli

2012-06-03 @ 01:22:33
URL: http://familjla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0