ack, ack, när jag var ung...

Igår var det fest. 20-årsfest.
"Småtjejerna" Jessica och Jossan hade kalas
ute i Baggetorps hembyggdsgård.
Jag tyckte det var rätt så nyligen som JAG
hade min 20-årsfest! Och då var dessa
flickor bara 17 år! Jag börjar lida lite smått
av någon form av medelålderskris.
Men nu när vi samtliga passerat 20år
så känns det som att jag väl får
acceptera att dom inte är så små längre!

Jag tvingades att dricka rödvin
men det blev en trevlig kväll och jag träffade
hela skaran Nilsson. Framför allt var det
väldigt kul att träffa de två äldsta.
Kul att man kan prata och ha roligt även
fast det gått ungefär ett år sedan man sågs!
Sandra och jag har ju till och med varit sambos
ett år på elevhemmet. Man tycker att man borde
stöta på dem lite då och då. Men detta försvåras
av att dom flytt till stora staden Stockholm.

 Gamlingarnas bord. Med undantag för "Lill"Jossan (som för övrigt har gått och blivit myndig! När slutade hon vara typ 12 år?)
 
Jag ser jävligt glad ut. Trots rödvinet. Eller tack vare kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0