Vinst

Seriepremiären är avklarad! Och vi vann men 9-0!
Var visserligen mot ett lag som vi helt enkelt
bara inte kunde förlora mot. Ty de förlorar i princip alltid.
Elakt sagt, men eh sant.
Jag förstår verkligen inte. Om man nu år efter år
förlorar den lägsta dam-divisionen som finns
och typ bara tar en eller två eller ja, några stycken
poäng varje år, hur kan man då motviera sig till
att fortsätta spela? Jag hatar att förlora.
Jag skulle aldrig stå ut!

Min storasyster fyller 27 år idag. Vi var och
gratulerade henne idag innan matchen.
Jag fick tårta, hon fick present. Helt okej byte tycker jag.
Det känns skönt att veta att man kan vara som
Elin när man är 27 år. Då behöver man inte bli
orolig för att bli äldre. För hon är UNG! Det är bra!

Kommentarer
Postat av: elin

Naaaaw vad snäll du är :)

2010-04-26 @ 10:05:04
URL: http://piixi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0