Skepp och Hoj och en flaska med ROM!!

Sociala veckan detta.
Middag med kompisar till Andreas i torsdags,
mycket trevliga tjejer. Andreas gjorde jättegod
tacogratäng! Duktig älskling.

På fredagen var det dags att
ha en "proppskåpskväll" med Vingåkerstjejer.
Fast två av dem har ju flyttat iväg. Men ändå.
Ida hade lite födelsedagskalas och bjöd på
smarrig vegetarisk paj med spenat, soltorkade
tomater och fetaost! Mmmm. Och cheesecake!
Marlene och My var med också. Samtliga vann
över mig i Chicago. Jag är verkligen dålig.
Massor med skratt och en allmänt skön kväll blev det!



Lördagskvällen spenderades med Paulina och Björn 
och diverse andra människor då det var halloweenfest!
KUL! Jag var pirat, det du Lina! ;)
Slängde ihop en maskeradkostym ungefär en och
en halv timme innan det var dags att fara iväg.
Fick ihop det skapligt bra måste jag säga.
Lite dans på Statt fick avsluta kvällen.
Det var läskiga utklädda människor där!
Och dessutom var Kapten Jack Sparrow där,
hans skulle ha varit min om jag behållt min
kostym på. Det var mest min "tatuering"
som avslöjade att jag var en pirat vid det laget.



Kommentarer
Postat av: Lina

snygg piratutstyrsel! :D

2009-11-04 @ 15:24:34
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0