10 år

Jag har kommit på att det snart är ett nytt årtionde.
Årtioendet då jag var tonåring går mot sitt slut.
I nästa årtionde ska jag typ köpa hus,
skaffa barn, fylla 30, kanske öppna butik,
ploppa ut en unge till, plugga?
Egentligen skulle det vara rätt så klockrent
om jag kunde få barn den 11/11-2011.
Elva är mitt turnummer (tröjnummer)
samt att man då kan döpa sin unge till ÄLVA.
Vore inte det lite kul? Haha ^^ Och lite fint.

Har funderat på det där med årtal.
jag är ju född 1987. Jag är en 87a.
Andreas en 88a.
Men liksom de som föds på 2000-talet..
"Hur gammal är du?"
"Jag är 3a"
Låter det bra? Nää.. eller tänk att vara 00a.




00 -Jag slutar 6an och är ett och ett halvt huvud kortare än alla andra


01 -jag poserar snyggt i VOK-stugan


02 -Jag är på Fanö, Danmark. Där syns tänderna som fick mig att
skaffa tandställning.



03 -Jag slutar nian och börjar gymnasiet (ÄNTLIGEN FRI!) 
är bloond och näst minst i klassen.



04 -Jag går i tvåan på gymnasiet och börjar äntligen se ut som en kvinna haha


05 -Jag är i Österrike genom mitt projektarbete


06 -Jag tar studenten och går på bal.


07 -Jag jobbar, jobbar och flyttar ihop med Andreas. Blir mörkhårig


08 -Jag och delar av syskonskaran


09- Något sådant ser jag ut detta år

Kommentarer
Postat av: Sara

"kanske öppna butik,

ploppa ut en unge till, plugga? "



en unge TILL? vad har jag nu missat? ;P

2009-11-11 @ 15:42:06
URL: http://saranorden.blogg.se/
Postat av: Sara

btw, är man född 2003, så säger man att man är en 03a ;)

2009-11-11 @ 16:18:01
URL: http://saranorden.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hihi, vad söt du var på bilden längst upp, lill-stina ;)

2009-11-11 @ 19:40:22
Postat av: Lina

ååh vilka sockersöta bilder! Förresten tror jag att om du o Andreas får en dotter passar det utmärkt att döpa henne till Älva. Det skulle vara så "du".

2009-11-11 @ 23:33:40
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Therese

Du har då alltid varit vacker Kristina!

2009-11-16 @ 13:52:44
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0