22 år gammal

Jag fyllde år i fredags. Det var en trevlig dag.
Andreas väckte mig kl 05.15 och sjöng för mig.
Sen fick jag ett stort paket från honom och hans familj.
MASSAGEDYNA! OHHH YEAH! Högst upp på önskelistan.
Har jag nämnt att jag äääääälskar att bli knådad på ryggen?
Har jag nämnt att Andreas haaatar att knåda mig på ryggen?
Nu är det problemet löst hehe.
Sen sjöng dom för mig på jobbet. Och jag fick örhängen.
Mycket trevligt. I vår butik flaggar vi alltid när någon fyller år.
Fast sen var det ju Gustav Adolfdagen också, så dom flaggade
för honom också. 
Att till sist komma hem till en stuga med massa ljus tända
överallt samt en underbar sambo som stod redo med middagen,
det gjode ju att dagen fick en perfekt avslutning. Kärlek.

Lördagen fortlöpte enligt nedan:
9.00-13.00 JOBBA
15.00-17.00 Fika med Mamma och Stickan, systrarna med respektive, Mormor + Andreas
17.00-19.30 Fika med Svärmor, Svärfar, Sophia, Leif samt Andreas Farbror och hans familj + Andreas.

Därefter låg jag mest i soffan och smälte allt
fika jag stoppat i mig. Samt intog lite mer onyttigheter.
Det var en fin dag det ^^
Jätteroligt att få umgås med hela sin familj lite. Man träffas ju 
inte jätte ofta allihop. Och nu var alla helsystrar med åtminstone.
Och ja, min familj är i annat fall enorm. 



Nu ska jag lyssna på Thåström

Kommentarer
Postat av: Lina

nejnejnej förlåt!!!!! jag har nog ingen direkt aning om när du fyller år! men stort stort störst grattis i efterskott! :)

2009-11-08 @ 18:27:15
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0