Du gamla, du fria

På självaste nationaldagen var det 200års kalas ute i bygdegården här i krokarna.
Min kära "svärmor" samt fyra andra trevliga damer har fyllt/ska fylla 40 år. 
Självklart var temat för kvällen helt enkelt Sverige: gult och blått. Jag och Andreas 
gick in för temat. Särskillt Andreas som köpte oss varsin tjusig hatt. Det var en 
mycket trevlig kväll/natt med lagom mycket alkohol (för min del) och några svängar
på dansgolvet. Blev runtsnurrad av Andreas ingifta morbror (eller vad det blir) tills
jag var mer yr i huvudet av det än av kvällens alkoholförtäring. Bugg är skoj!
Fick även dansa några långsamma låtar med min underbara sambo. Det var inte
så nyligen som man fick göra det. Kramas till musik, det är grejer det. <3

      
Såhär tjusiga var vi!

Kommentarer
Postat av: elin

hehen i gick ju nästan in för nationaldagsfirandet mer än vad vi gjorde!

2009-06-08 @ 11:52:27
URL: http://mix.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi, myspys!

2009-06-09 @ 12:55:03
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0