facebook

Oh! Ohhh! OOOHHH!
Så mycket bilder, så mycket snokande.
Att jag inte skaffade det tidigare!
Haha!
Jag har nu en facebook. En ansiktsbok.
Det kan ju vara bra att ha till att som sagt,
snoka och kolla på bilder. Spännande.
Nya funktioner och grejer överallt.

Var ute och promenerade ikväll med min finaste Andreas.
Vi har blivit riktigt duktiga vi. Promenader bränner fett säger dom.
Och jag har fått lite mer av den varan än jag är van vid.
Dessutom så at det kanonbra att promenera med sin sambo.
Då pratar man mycket mer än om man sitter vid tv:n liksom.
Skönt.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag tycker att du ska tok-ösa in blogginlägg nu! kram.

2009-05-10 @ 23:35:12
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0