Svettigt

Spring, spring, spring!!
Jag har varit ute och sprungit i skogen. Och när jag säger skogen,
då menar jag skogen. Eller ja, det var ju på en grusväg, men den
låg verkligen omgiven av skog där jag aldrig varit förut.
Ni kanske kan föreställa er att om man har ett väldigt dåligt lokalsinne
samt inte har varit i den del av skogen förr, så kan man bli lite orolig
att man aldrig ska hitta hem igen.
Medan jag sprang så fantiserade jag ihop en del saker t.ex. hur jag 
skulle ramla och bryta benet. Då kändes det endå skönt att jag berättat
för Andreas farfar att jag skulle ut och springa. Då vet dom kanske var 
dom ska leta liksom.  Dessutom föreställde jag mig att det skulle komma
ut en älg alternativt ett vildsvin på vägen och börja jaga mig.
Så jag höll hela tiden koll på eventuella flyktmöjligheter upp i träd och så.
Visst är jag optimistisk?

Men jag kom faktiskt hem igen. 42 minuter efter att jag börjat.
Jag känner mig duktig!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Sprang du i 42 minuter?! Du är ju galen människa, haha ;P Jag skulle max orka en kvart typ :)

2008-10-22 @ 15:37:38
URL: http://marlenemaria.blogg.se/
Postat av: Lina

vad duktig du är!

sådant där sysslar inte jag med längre. hoppas slutspurten gick kanooon! :) ..Och att tuttarna inte gungade för mycket! (haha, minns du våra joggingsamtal?)

2008-11-01 @ 00:39:32
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0