Do you, do you remember me?

Andreas har köpt ett playsation 3. Med andra ord är jag överflödig i hans liv.
Playsation 3 stimulerar honom mer, ger honom ett lyckligare liv och
intresserar honom mer än vad jag gör. Fast nu är jag orättvis. Han lovade att
han älskar mig lika mycket fortfarande. Jag får väl hoppas att han tröttnar på
sin nya flamma snart.

I kväll har jag suttit och satt in kort i mitt album. Har haft en rejäl bibba liggandes.
Nu börjar jag näääästan se ett slut på det hela. Eller ja, egentligen är det mest
sidorna i albumet som börjar ta slut.
Har satt in bilder från min och Fridas praktikperiod i Österrike. Det gör mig sentimental.
Särskillt som vi faktiskt var i Österrike om vi flyttar tiden 3 år... vänta vafan, TRE ÅR?!
Ja helt sinnessjukt, för tre år sedan var det vi var i Österrike. Härliga tider. Fast fyllda av
hemlängtan såklart. Men ack så trevliga stunder vi hade när vi var fria från själva praktiken! ^^
Sitter nu och tänker allmänt på saker ur de gångna åren. Hur jag, den, det och ja, allt var då och hur det är nu. Vilka saker jag saknar, vilka människor, rum, lukter, skratt, stjärnor, bryggor, promenader och vilka känslor jag saknar. Jag känner mig rätt ointressant nu för tiden. Kanske för att mitt liv flyter på rätt bra? Ibland vet jag inte vem jag är längre.
Jag kan inte komma ihåg vad som är jag,
och vad som är något dom, den, det och jag tror att jag är.

None
Do you,
do you remeber me?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag känner verkligen igen mig i de där kristina :P. helt otroligt mycket.

2009-04-14 @ 22:45:23
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0