Watching you watching me, a fine way to fall asleep

LÅTTIPS:

Ron Pope - You're The Reason I Come Home
Ron Pope - A drop in the ocean




Lång konversation med O inatt. Härligt att faktikst prata om något.
Äntligen. Äntligen kanske han låter mig vara hans vän igen.
Har bläddrat i skolkatalogen från 3an. Saknar den tiden.
Och de människorna. Snart ska jag verkligen åka och träffa Frida.
Det behövs nu. Verkligen, verkligen. Denna helg ska jag dock bara
slöa. Förutom att köpa klart julklappar och göra kola föresten.
Men annars så. Så jävla skönt att vara ledig. UTAN andra aktiviteter.
Dock kollade jag på musikvideos förut och då fick jag helt plötsligt
lite komplex för min vinterbleka, halvslappa och samtidigt beniga kropp.
Så att slappa kanske blir för ångestfullt. Nä, får tänka på dem som
faktiskt  finner en attraktiv istället.





It's like wishing for rain as I stand in the desert


Kommentarer
Postat av: Frida

Du får tänka den tanken att du ska hälsa på oftare :)

2009-04-14 @ 22:48:50
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0