Tant Kristina

Sitter här och äter nudlar vid datan. Mina matvanor har jag inte skött så bra
nu medan Andreas inte är hemma. Blir fattig av att köpa lunch varje dag också.
Men nudlar är ju liksom bättre än inget. Eller? Skölja ner det med läsk så är
måltiden komplett. Massor med kolhydrater iaf.
Är ju lite problematiskt också när man stänger butiken kl.18 och börjar träna kl.18.30.
Och däremellan ska det typ räknas kassa, plockas undan lite och sånt. Dessutom
byta om. Så det gäller att äta rejält mellanmål på eftermiddagsfikat. Jag blir på skapligt
dåligt humör om jag inte får äta ordentligt. Typ sådär så jag känner för att bita av huvudet 
på folk som jag stör mig på istället. 

Träningen ikväll var trälig. Eller det var en helt okej träning. Men min kropp börjar känna 
sig gammal och sliten. Just nu är det jumsken som strejkar lite. Kan inte vända tvärt,
trycka ifrån med vänsterbenet eller passa med vänstern heller. Störigt.
Men kanske inte konstigt att min kropp känner sig gammal. Jag och mysan är ju då 
äldst med våra 21 år (eller ja jag fyller ju inte förens i november). Sen så tränar vi ju 
dessutom med U-laget på måndagar just nu. Wie jag är liksom ca 7 år äldre än de
flesta av tjejerna i Vingåkers U-lag. Jag är en kärring! :P Jag och My är till och med 3 år
äldre än de näst äldsta i vårat lag. Knepigt liksom! Fast det känns faktiskt inte som att
jag är särskillt mycket äldre än tjejerna. Dom är fina liksom. För det mesta iaf hehe. 


Borde hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0