Talking smooth, play by rules, like a lady

Nu sitter jag här framför datan, har precis avslutat
min frukost. Det är som så att jag inte kan äta frukost
utan att ha någon form av annan aktivitet igång samtidigt.
Lite lustigt men kanske för att det är så jävla långtråkigt
att äta frukost själv, i alla fall när man äter så sakta som
jag gör. Det tar liksom en evighet att tugga det där jäkla
frukostbrödet. Intressant info. Dessutom vet alla som
känner mig att jag äter extremt långsamt redan hehe.

I vanliga fall brukar jag läsa någon bok. Just nu håller
jag på att läsa serien om Isfolket. Läste en annan
"tillhörande" serie av samma författare förra sommaren.
Den var typ på 15 pocketböcker. Den som jag börjat på
nu i förra veckan är typ... 49 st tror jag. Och jag är på
nummer 5. Jag har underhållning fram till jul nu liksom :P.
Vi har ju då inte skaffat några andra kanaler än 1,2,4 och 6an
så ni kanske förstår att jag har ganska mycket tid på mig
att läsa här ute i stugan?

Nej men uscha nu är jag sen i planeringen! Ska ju jobba!
Det är den här jäkla datans fel. Bannade lockande pryl.

Kommentarer
Postat av: elin

värst vad aktiv du blivit helt plötsligt :)

2008-08-14 @ 10:52:01
URL: http://mix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0