det handlar om att skylla allt på sig själv och kvävas i sin ångest

I loved you, and I should have said it.
                                              
image29



Jag har så ont just nu.
Jag fungerar i slow motion.
Vill bara ligga i din säng,
se dig i ögonen och berätta att jag älskar dig.
Man vet inte vad man har
förens man förlorar det.
För andra gången?
Min säng luktar inte ens dig någonting.
Och du har inte glömt något här
som jag hittat ännu.
Jag önskar att jag hade varit
en människa som lärde sig av sina misstag.
Jag önskar att jag aldrig gjorde dig svartsjuk.
Jag önskar att du litade på mig
och inte visste vad svartsjuka var.
Jag önskar att du visste att jag älskar dig.
Jag vill skriva ett långt brev
med alla "Jag älskar dig"
som jag inte sagt denna vinter och vår.
Förlåt.
Förlåt för att jag har varit lika rädd som du.


Without you everything falls apart.

Kommentarer
Postat av: Marlene

:( ses och snacka lite i helgen? Jag kommer hem idag. / Marlene

2007-05-30 @ 17:16:59
URL: http://marlenemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0