And did we grow apart or did we just not grow together?

Eftersom blogghelvetet helt plötsligt bytte sida utan att jag hunnit spara mitt inlägg följer härmed en snabb sammanfattning av vad jag hade skrivit. Håll till godo:

  • Skillnaden mellan att vara kär och att bara tycka om någon väldigt mycket är hårfin
  • Jag och Andreas kämpar
  • Jag måste bli bättre på fotboll annars slutar jag fan
  • Fotbollsäsongen har börjat
  • Valborg gick ut på resa med my till örebro. Dricka, sitta vid brasa, röka vattenpipa, spela fotboll, gråta i telefon
  • Jag är dålig på att ringa och umgås med vänner
  • Jag har varit i Jönköping och hälsat på Evelina
  • Jag har hittat en antagligen väldigt avlägsen släkting i Jönköping, Evelinas Gustav. Så om Evelina bara ville gifta sig med honom så skulle vi bli släkt. Läckert!
  • Jag har skrubbsår på knät
Så varsågod att ta del av denna intressanta information.


image28
Jag och Tess i sommras. Jag ser dryg ut.
Och vart tog mina prickar vägen?

Kommentarer
Postat av: Therese

Man blir irriterad, här skaver man fingrar mot tangenter för att uppdatera sina vänner och så gör tekniken på detta viset.
Du verkar pyssla med en hel del, och klura en hel massa. Klura inte sönder hjärninnehållet bara, remember you are only 19!

2007-05-10 @ 18:56:37
Postat av: Jenny Benny

jag hatar den låten som du har som rubrik. . eller iaf hon som sjunger =S Texten är ok dock =)

2007-05-27 @ 12:12:02
URL: http://ferraribil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0