käpprätt åt helvete

Den som gapar efter mycket
mister oftast hela stycket.

Ibland, ibland blir man då
bara så förbannat arg på
sig själv.
Hej jag heter skrik o panik
i mellanamn. Hej jag hatar
alla jävla killar som ställer
till det för mig.
Fast mest hatar jag mig själv.
Som egentligen är den som
ställer till det för mig.
Inte deras fel att jag är helt
fucked up så att säga.

Det är ju jävligt ironiskt
att man först har två hur
fina killar som helst som
vill ha en.
Sådana killar som man
liksom inte vill välja mellan.
Och sedan..
ingen.

Lalala varför inte bara bli
en slampa på heltid. Deal.
Sommartider.
Hur svårt kan det vara att
hitta villiga killar?

I sommar blir jag fri.
Kom och ta mig.

Kommentarer
Postat av: r1lle

kommer på dirren.. vart bort du? :P

2007-08-13 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0