But you look so good it hurts sometimes

Det är konstigt vilken dubbelmoral
människor oftast har.
Människor som jag, som du.
Hej jag skulle tycka om ifall du sa
att du vill att jag ska sova här igen.
Det är praktiskt att vara tjej
då får man komma in på fest utan
så mycket frågor
plus att man bara behöver sitta och
se söt ut för att bli tilldelad diverse
drycker.

Jag blir väldigt mycket mer nykter
när mina vänner blir riktigt onyktra.
That is good. Vad vore jag för
"Mamma-mamma" annars?
Jag måste ju ta hand om de mina.

Det är jobbigt att komma på perfekta
saker att säga efter att tillfället redan
passerat en. Jäklar.
Det var länge sen jag duschade
samman med en pojk.
Vore ju en aningens trevligt.

Nu kommer en till vecka semester
en till vecka av regn och väntan
på pling i mobilen. Antagligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0