<3

Alla hjärtans dag kom och passerade.
Tack vare att det var en söndag innebar det för mig
att jag var ledig. Dock var butiken öppen.
Typ såhär kan det se ut i vår butik till denna
pluttinuttiga dag!
   

Jag och Andreas hade en mysdag hemma innan
vi skulle iväg på Bio och äta popcorn. Avatar i 3D såg vi.
Den var fin! 3D var rätt kul, men lite jobbigt
för ögonen då filmen är 2h och 40 minuter lång.
Det var tänkt att vi skulle äta mat någonstans
efter bion. Men Popcornen var rätt mättande så
vi beslöt att åka hem istället och käka en macka
och köra den där middagen en annan kväll istället.
På så vis är inte min alla hjärtans dag-present slut ännu!

Andreas fick ett halsband av mig.
Jag kände mig lite ja, lite väl steriotyp.
Men blir man inte lätt det då man är kär?

 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad fint ni har i butiken, man blir ju lätt köpsugen ;) Avatar var grymt bra tycker jag! Och fina halsband, hade funderat på att köpa nåt liknande till mig och alex, fast armband och våra namn :P Så jag är väl också lite "stereotyp", haha. Ses på lördag :D Kramar!

2010-02-15 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0